راز شاد زیستن وجوان ماندن

ساخت وبلاگ

استفاده از مكمل كراتين


كراتين اولين بار در سال 1832 توسط Chevruel دانشمند فرانسوي شناخته شد.

كراتين را از كلمه يوناني kreas كه براي گوشت به‌كار مي‌رفته گرفته‌اند.


كراتين سنتتيك نمك منوهيدرات است به نام كراتين منوهيدرات كه از يك مولكول ساده كراتين به همراه يك مولكول آب تشكيل شده ا ست


استفاده از مكمل كراتين پس از مسابقات المپيك سال 1992 بارسلون پس از آنكه تعدادي از قهرمانان ادعا كردند از مكمل كراتين استفاده كرده‌اند ، در بين ورزشكاران رواج يافت.


شركتهاي سازنده مكمل كراتين ادعا مي‌كنند كه اين محصول مطمئن و بي‌خطر بوده و استفاده از آن مجاز است و مي‌تواند به منظور افزايش حجم عضلات ،‌كاهش خستگي عضلاني و افزايش عملكرد ورزشي مصرف شود.استفاده از كراتين براي افزايش قدرت ، تسريع بازگشت به حالت اوليه و كاهش درد عضلاني و افزايش حجم عضلاني با انجام مطالعات علمي متعدد اثبات شده است.


 

منابع :


گوشت قرمز ، گوشت مرغ و ماهي منابع غني كراتين هستند (محتوي تقريباً 5-4 گرم كراتين در هر كيلوگرم وزن غذا) سنتز كراتين روزانه در بدن حدود 1 گرم از تركيبات عالي نيتروژن دار است . كراتين ابتدا در كليه ، كبد و پانكراس از آمينواسيدهاي آرژنين ، گليسين و متيونين ساخته مي‌شود اين حقيقت كه غني‌ترين منابع كراتين در حيوانات گياهخوار قرار دارد به عنوان يكي از معايب مشخص براي بدست آوردن كراتين خارج بدني به عنوان يك منبع در دسترس مي‌باشد.


به طور تقريبي 95% كراتين بدن در ماهيچه‌هاي اسكلتي و 5 درصد باقي‌مانده در مغز ، قلب و ****‌ها وجود دارد


كراتين موجود در بازار به فرم‌هاي پودر ، قرص ، كپسول و مايع‌هاي تثبيت‌شده در واقع همان كراتين منوهيدرات يا CrHZO است.


مصرف سوسپانسيون مايع كراتين منوهيدرات با دز نسبتاً بالاي 30-20 گرم در روز به مدت 2 هفته باعث افزايش غلظت كراتين آزاد و كراتين فسفات درون ماهيچه‌اي تا 30% مي‌شود. اين دز بالاي كراتين فقط براي چند روز در اين سطح باقي مي‌ماند . كراتين از دستگاه گوارش بوسيله‌ي غشاي مخاطي روده‌اي بدون تغيير جذب شده وارد جريان خون مي‌شود. و تقريباً همه اين كراتين در داخل ماهيچه‌هاي اسكلتي به هم مي‌پيوندند (ميانگين تمركز غلظت 125 ميلي‌مول {محدوده‌ي 90 تا 160 ميلي‌‌مول } در هر كيلوگرم ماهيچه‌ي خشك ) كه 40% آن به صورت كراتين آزاد و بقيه در تركيب با فسفات به صورت فسفوكراتين يا PCr مي‌باشد.

 

برای دیدن ادامه مطلب وبرنامه ها روی  ادامه مطلب کلیک کنید

 

راز شاد زیستن وجوان ماندن...
ما را در سایت راز شاد زیستن وجوان ماندن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msargolzaei بازدید : 3891 تاريخ : 17 / 9 / 1391 ساعت: 5:30

پاورلیفتینگ چیست؟

پاورلیفتینگ نمایشی است از قدرت محض انسان در پیکار با جاذبه زمین. این ورزش از سه حرکت اسکوات، پرس سینه و لیفت مرده  تشکیل شده است که به مجموع این سه حرکت پاورلیفتینگ می گویند.

 

اسکوات

بعد از حاضر شدن وزنه ورزشکار 1 دقیقه وقت خواهد داشت تا داور فرمان اسکوات را را داده، با بلند کردن هالتر از روی خرک و ثابت شدن پاهها و صاف شدن کمر داور فرمان اسکوات را می دهد ، توجه داشته باشید که ورزشکار پس از فرمان اسکوات می تواند هر چقدر خواست صبر کرده و به صورت ایستاده باقی بماند.
اگر قبل از فرمان اسکوات تعادل ورزشکار بهم خورد و حتی هالتر را روی خرک قرار دهد در صورتی که 1 دقیقه ی آن اتمام نیافته باشد می تواند دوباره هالتر را بلند کرده و آماده ی اسکوات شود ولی اگر بعد از فرمان داور باشد حرکت مردود اعلام می شود.
در حرکت اسکوات پاشنه ی پا مجاز به تکان خوردن نمی باشد ، حرکت باید با یک بار نشستن و بلند شدن انجام شود و مفصل **** باید پایین تر از زانوها قرار گیرد.
لیز خوردن هالتر بر روی کمر نیز موجب مردود شدن حرکت می شود.
فاصله ی پاها از یکدیگر به هر اندازه که ورزشکار بخواهد قابل تنظیم می باشد.
در هنگام عمل اسکوات هر گونه تماس هرچند جزیی وزنه ها ویا هالتر با خرک و یا مراقبان وزنه خطا و همچنین برخورد دست ورزشکار با پا در زمان نشستن نیز خطا می باشد.
پس از بلند شدن ورزشکار و صاف ایستان داور با فرمان رک اجازه ی قرار گرفتن هالتر بر روی خرک را می دهد در این زمان و همچنین هنگام بلند کردن هالتر از روی خرک در ابتدای حرکت ورزشکار می تواند از مرقبان وزنه کمک بگیرد اما در صورتی که در حین عمل قرار دادن وزنه بر روی خرک ، هالتر به زمین افتد حرکت مردود می باشد.
برای حرکت اسکوات ورزشکار می تواند از 2 یا 3 یا 5 نفر برای مراقبت از وزنه کمک بگیرد.

 

 

برای دیدن ادامه مطلب وبرنامه ها روی  ادامه مطلب کلیک کنید پرس سینه و لیفت و برنامه تمرینی

راز شاد زیستن وجوان ماندن...
ما را در سایت راز شاد زیستن وجوان ماندن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msargolzaei بازدید : 9489 تاريخ : 19 / 9 / 1391 ساعت: 23:34

                                 چطوری بدن خود را پاکسازی کنیم

در شروع خام گیاه خواری و برای پاک سازی بدن از میوه های تازه به مقدار فراوان، آب میوه تازه و آب سبزیجات تازه استفاده کنید. در این دوره باید حتما روزی ۲ تا ۳ لیوان مخلوط آب هویج و آب کرفس و یا آب میوه و آب سبزیجات دیگر استفاده شود.  تا ۲ هفته جز میوه های تازه و آب سبزیجات، چیز دیگری نخورید. بعد از این دوره ۲ هفته پاکسازی، رژیم غذائی خود را با خام گیاه خواری ادامه دهید. در این دوران تنها از میوه ها و سبزیهای مختلف استفاده نمائید، اما از مصرف دانه ها و مغزها پرهیز کنید، تا پاکسازی بدن همچنان ادامه یابد. مصرف خرما و میوه های خشک بدون مواد مصنوعی و چائی های زنجبیل، نعناع، با لیموی تازه هم اشکالی ندارد. این دوره را هم تا حدود ۲ ماه تا ۳ ماه ادامه دهید. پس از ۳ ماه میتوانید مغزها، و دانه های خام را به مقدار کم به رژیم غذائی خود اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که در شروع دوران پاکسازی برای مدت کوتاهی عوارض مختلفی نظیر خستگی، ضعف، ریزش مو، بی خوابی یا پرخوابی، جوش صورت، سردرد، و از این قبیل به سراغ شما خواهد آمد. لازم است که در این دوران خواب و استراحت کافی داشته باشید. حتی اگر لازم باشد، چند روزی را در بستر بمانید و جز برای کارهای ضروری از رختخواب خارج نگردید. از خانواده بخواهید که در این دوره با شما همکاری کنند. بعد از این دوران، اگر تمایل به غذای پخته داشتید، از سبزیجات کمی بخار پز استفاده کنید.  

بهترین سبزیجات برای بخار پز کردن، کلم، براکلی، چغندر، گل کلم، انواع کدوها، و از این قبیل میباشد. اگر حوصله داشتید که خودتان در خانه جوانه سبز کنید که بسیار خوب است که جوانه ها را هم به برنامه غذائی خود اضافه نمائید.

سیب زمینی، نشاسته ها و غلات پخته را یا بطور کلی استفاده نکنید، و یا اگر هوس کردید، خیلی به مقدار اندک استفاده نمائید.

                            
   
                                                                                                                             گیاه خواری چیست                                                                                                               عده ای گوشت نمی خورند ولی لبنیات و تخم مرغ استفاده میکنند ولی عده ای اصولا فراورده حیوانی به هیچ شکل مصرف نمیکنند یعنی علاوه بر گوشت از تخم مرغ و لبنیات نیز استفاده نمیکنند و مصرف هر نوع خواراکی حیوانی را مردود می دانند ولی مواد گیاهی را بصورت پخته مصرف میکنند . گیاه خوار نام دارند .

اما عده ای نیز وجود دارند که اصولا مواد پخته به هیچ عنوان مصرف نمیکنند یعنی حتی نان و برنج و ... که گیاهی هستند را نیز مصرف نمیکنند . و به اصطلاح خام خوار هستند و عقیده دارند غذای طبیعی انسانها گیاهان و میوه های تازه می باشد که بطور طبیعی با حرارت خورشید پخته شده و نیازی به پختن دوباره با آتش را ندارد . چون هر ماده غذایی دارای نوعی انرژی حیاتی لازم و ضروری برای حیات انسان است که در اثر حرارت دادن و سرخ کردن و یا هر نوع تغییر و تحول این انرژی می سوزد و مواد سمی و تفاله بر جای می ماند .

در هر صورت رعایت تغذیه سالم و طبیعی موجب افزایش مقاومت طبیعی بدن میگردد و از بروز بیماریها و کسالتها پیشگیری میکند و بهامر درمان نیز کمک میکند .

میزان تولید مواد زائد از سوخت و ساز مواد گیاهی و غذای سالم به مراتب از مواد حیوانی و پخته و سرخ شده کمتر است در نتیجه به اندامهای دفعی چون کبد و کلیه فشار کمتری وارد میشود و فرآیند متابولیسم بهتر صورت میگیرد و از انباشته شدن مواد زائد در بافت ها پیشگیری میکند .

در ترکیب گیاهان به میزان معین فیبر وجود دارد که عمل هضم و گوارش را تسهیل میکند .

تغذیه گیاهی و طبیعی غالبا علت بیماری را مهار میکند ولی داروها معمولا علل بیماریهای ناشی از سو تغذیه را از بین نمی برند .

                                                                                                                                   طرز تهیه کباب گیاهی و سالاد گیاهی                                                                                                                                                      کباب گیاهی ،یك لیوان جوانه گندم ، ماش و عدس را چرخ كنید سپس آنرا با یك قاشق گنجد و كمی پودر                                                                                                                                                                           بادام و گردو به همراه دو قاشق زرشك و یك پیاز رنده شده مخلوط كیند بعد مقداری روغن زیتون بو دار خام و بكر را با كمی آبلیموی تازه و نمك كاملا خمیر نموده و به شكل مناسب و دلخواه خود درآورید و سپس مقداری سماق قرمز روی آن بپاشید و آنرا به همراه سبزیجات تازه و نان و سالاد گیاهی بعنوان غذای كامل  میل كنید .

-         سالاد گیاهی ، مخلوطی از انواع سبزیجات ( گشنیز ، تره ، جعفری ،پیازچه ، خیار ، كاهو ، كدو سبز ، كرفس ، هویچ ، فلفل سبز ، تربچه ، كلم سفید و قرمز،

گل كلم و سایر سبزیجات موجود در بازار ) چند حبه سیر له شده ، مقداری گنجد و چند قاشق جوانه گندم ، عدس و ماش را با كمی ابلیمو یا آب نارنج طبیعی با چندقاشق روغن زیتون خام و غیر تصفیه  بو دار را با قدری مغز گردو ، بادام  ، بادام زمینی كاملا مخلوط كنید . حالا این سالاد كامل و مقوی آماده مصرف می باشد كه میتوانید آنرا بعنوان  یك وعده غذایی خود میل كیند یا آنرا با كباب  و نان گیاهی مصرف كنید . با توجه به مواد مغذی موجود در این سالاد ، سالاد گیاهی  یكی از مهم ترین غذاها در تغذیه گیاهی محسوب میشود و بسیاری از نیاز های غذایی انسان را  بتنهایی تامین میكند . همچنین سبزیجات به علت دارا بودن فیبر حركات معده وروده را تسهیل نموده و عمل گوارش  بخوبی صورت میگیرد و از یبوست نیز كه عامل بسیاری از بیماریهاست جلوگیری میكند .

-         خوراك جوانه ها  ( سوپ گیاهی ) ، مقداری جوانه گندم ، ماش و عدس را بكوبید سپس سه عدد گوجه فرنگی و شش حبه سیر رنده كنید بعد  این مواد را با دو قاشق پودر گردو ، كمی آبلیمو و زوغن زیتون خام مخلوط نموده و بعنوان یك غذای  كامل میل بفرمائید.

-         خوراك جوانه ها ( حلیم گیاهی ) ، یك لیوان جوانه گندم ، ماش و عدس را بكوبید و آنرا با قدری پودر بادام و گردو ، دو قاشق گلاب ، سه قاشق عسل   مخلوط كنید بعد كمی دارچین روی آن بریزید . غذای شما آماده مصرف میباشد .

-         بورانی اسفناج ، دو لیوان اسفناج خرد شده رابادو قاشق روغن زیتون كمی آبلیمو  و چند حبه سیر له شده و قدری گردو و بادام نرم شده  را با یكدیگر مخلوط كرده و حالا بورانی اسفناج را میتوانید بعنوان یك غذای سبك میل بفرمائید

ادامه مطلب رژیم غذایی 15 روزه و غذاهاوکیک گیاهی.

راز شاد زیستن وجوان ماندن...
ما را در سایت راز شاد زیستن وجوان ماندن دنبال می کنید

برچسب : جوانه گندم,مغز بادام خام, نویسنده : msargolzaei بازدید : 7314 تاريخ : 18 / 9 / 1391 ساعت: 2:59


« مصرف پنیر به تنهایی و در وعده صبحانه »

مصرف پنیر به تنهایی بسیار مضر می باشد و بلغم زاست. خوردن پنیر
به تنهایی و در وعده صبحانه، فرد را دچار رخوت، سستی و بی حالی
و کندی در یادگیری و کاهش تمرکز ذهن می گردد. غده پاراتیروئید،
وظیفه تنظیم کلسیم و فسفر بدن و جذب آن ها را به عهده دارد. این
غده کلسیم و فسفر را با یکدیگر و در کنار هم می شناسد، بنابراین در
زمانی که ماده غذایی حاوی کلسیم را مصرف می کنیم، بایستی همراه
آن نیز فسفر مصرف کنیم، در غیر اینصورت، غده پاراتیروئید، فسفر
را از مغز برمی دارد که موجب کندذهنی می شود. بهترین زمان مصرف
پنیر، وعده شام و به همراه مصلاحات آن (گردو، زیره، سیاه دانه و آویشن)
می باشد. زیرا بیشترین میزان ترشح توسط غده پاراتیروئید در هنگام شب
صورت می گیرد.

نکته: گردو (و همچنین بادام) باید در زمان مصرف شکسته شود، زیرا در
برخورد طولانی مدت با هوا، اکسید شده و خاصیت اولیه خود را ندارد.

نکته: بادام نباید با پنیر مصرف گردد. زیرا موجب فساد در معده شده و
گوارش را با مشکل رو به رو می کند و به عنوان عامل مهمی در تشکیل
سنگ کلیه و مثانه محسوب می شود.

ودر ادامه مطلب 10 ماده خطرناک که نباید مصرف کرد

راز شاد زیستن وجوان ماندن...
ما را در سایت راز شاد زیستن وجوان ماندن دنبال می کنید

برچسب : پنیر, ده ماده خطرناک نباید مصرف کرد, نویسنده : msargolzaei بازدید : 3720 تاريخ : 13 / 9 / 1391 ساعت: 3:59


سلامی به گرمی نان و تنور

سلامی به یاران سنگ صبور

سلامی به عشق و به عاشق سلام

سلامی به ياران بي نظيرم ، سلام

« دوستان گلم روز خیلی خوبی رو براتون آرزو میکنم موفق باشید »
سراب زندگی


خندم مي گيرد از تقلايت اي دنيا که چگونه در پي آني که زمينم بزني.

اي دنياي پر از سراب اين را بدان:

اگر تمام غم هايت را بر دلم فرو ريزي، هرگز در مقابلت کمر خم نخواهم کرد.

اگر تمام دردها و رنج هايت را بر سرم آوري، هرگز در مقابلت زانو نمي زنم.

اگر تمام سختي ها را زمينه راهم کني، هرگز زندگي را در مقابلت نمي بازم.

اصلا

هر چه خواهي کن، هر چه خواهي باش...

ولي هميشه اين را بدان

من، خدا را دارم.

و در ادامه مطلب معنی سلام در فارسی و عربی

راز شاد زیستن وجوان ماندن...
ما را در سایت راز شاد زیستن وجوان ماندن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msargolzaei بازدید : 2679 تاريخ : 10 / 9 / 1391 ساعت: 16:30

 

 

طنزینه های ایرانی! + عکس

 

 

کاریکاتور زن

                            چرا به زن بودن خود افتخار کنیم/ اخرخنده

۱-مجبور نیستی وقت دستشویی رفتن زیر اواز بزنی که اهالی خونه، بقیه صداهای نافرم رو نشنون.
۲_ با قوس کمرت چه کارا که نمی تونی بکنی…..
۳_لازم نیست صبح به صبح صورتتو اصلاح کنی.ماهی یه بارم کافیه.حالا از مناطق ناجور دیگه بگذریم!!!!!.
4_هیچ وقت از بوی گند زیربقل خودت عق نمی زنی.
5_ هیچ وقت مجبور نیستی به تعدادموهای سرت بری خواستگاری.کافیه فقط یه “بله” کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.
6_هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و بادقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای اقدس خانم رو بفهمه.
7_خوب می تونی نقش بازی کنی.
8_انقدر زود همه چی رو می گیری که شش سال زودتر از اقایون به تکلیف می رسی.
9_بزرگترین پوئن:خیالت از بابت سربازی راحته!.صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککتم نمی گزه.
10_تو اماکن عمومی با خیال راحت می تونی جیغ و داد راه بندازی چون به هر حال کی وجودشو داره که رو یه دختر صداشو و احیانا خدایی نکرده دستشو بلند کنه؟!!.
11_در تاریخ جهان به زیرکی معروفی.
12_می تونی هزار بار هم فیلم رومئو و ژولیت رو ببینی و باز گریه کنی.
13_و مهم تر اینکه هیچ وقت از گریه کردنت خجالت نمی کشی.
14_یه چیز باحال:هم دامن می پوشی و هم شلوار!.
15_بهشتم که زیر پای امثال شماست.
16_بیشتر از اقایون عمر می کنی(از لحاظ علمی ثابت شده).
17_فقط تویی که می دونی بوی خاک بارون زده تو شبای پاییزی چه جوریه.
18_از قدیم گفتن:پشت هر مرد موفقی زنی باذکاوت بوده.
19_چند تا از جنگ های بزرگ تاریخ جهان به خاطر عشق شدید مردها به جنس تو بوده.
20_ هیچ کی نمی دونه دقیقا تو فکرت چی می گذره؟ خود فروید، پدر روانشناسی جهان گفته:بزرگترین سوالی که هرگز پاسخ داده نشده و من هم هرگز پاسخ ان را نیافته ام این است که یک زن چه می خواهد؟.
21_این یکی دیگه کاملا مستنده:باهوش ترین انسان دنیا یک زنه!.
22_با اینکه ممکنه از جنس دوم بودنت ناراحت باشی ولی یادت بمونه که زنی، سال ها پیش با هوش و ذکاوتش یکی از مردان قدرتمند دنیا رو شکست داد(شکست شرم اور فیلیپ، پادشاه اسپانیا از الیزابت، ملکه انگلستان ۱۵۳۳_۱۶۰۳)
23_نماد الهه عشق، زیبایی، جنگ و عقلانیت در یونان باستان به شکل زنه.
24_یادت باشه که خداوند، تمام جهان رو به خاطر برکت وجود یک زن افرید.(خانم فاطمه زهرا)
25_با اینکه از مردا ضعیف تری ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته و تکواندو و از این جور چیزا بری…به یه چنگ و گیس کشی بسنده می کنی.
26_واقعا تا حالا هیچ مردی شب ها به اسمون نگاه کرده؟.
27_با موهای پا و زیربغلت نمی شه کلاه گیس ساخت.(راستی این یه پوئن واسه اقایون نیست؟…)
28_می تونی در سکوت و فقط با طرز نگاهت حرف بزنی اگرچه شاید هیچ کدوم از اقایون معنیشو متوجه نشن.
29_سال ها پیش دختری ۱۸ ساله فرماندهی ارتش فرانسه رو بر عهده گرفت و اسمش رو در تاریخ جهان ماندگار کرد(ژاندارک).
30_درهای کعبه تنها به روی یک زن باز شد.
31_سر ابوالهول مجسمه دانش و خرد به شکل زنه.
32_ به سادگی اب خوردن می تونی چند تا پسر رو تو کوچه به جون هم بندازی.(روشش رو خود خانما بهتر می دونن.پس نیازی به نوشتن نیست)
33_خداوند در وجودت دستگاهی رو تعبیه کرده که هیچ مردی نداره و اگر به خاطر وجود اون نبود نسل بشریت تداوم پیدا نمی کرد.(اطلاع رسانی برای اون دسته از اقایونی که تو واحد تنظیم خانوادشون ضعیفن:اسم این دستگاه اعجاب انگیز رحمه).
34_ جورابات بوی پنیر کپک زده نمی ده.
35_عذر موجه زیاد داری.
36_هزار جور مدل خنده ،داری که هر کدوم رو یه موقع تحویل بقیه می دی..
37_توانایی صوتیت بالاست.(کدوم مردی بلده جیغ بنفش بکشه؟).
38_خیانت عشقی نمی تونی بکنی(علم روانشناسی به این نتیجه رسیده که زن ها هرگز نمی تونن دو مرد رو همزمان و به یک شکل و اندازه دوست داشته باشن اما مردها چرا).
39_شاید از طرز کار کامپیوتر یا تکنیک های فوتبال سر در نیاری ولی اگه یه هفته طرف اشپزخونه نری اقایون حتما یه بلایی سرشون می یاد.(توضیح اینکه در چنین مواردی دو حالت وجود داره:۱_اقایون خسیس از گشنگی می میرن ۲_دست و دلبازاش که غذای حاضری خریدن واسشون خیالی نیست یا ورشکست می شن یا مسموم.)
40_دو هفته هم که حموم نری بوی گربه مرده نمی دی.
41_هیچ وقت خودتو واسه این فکر که زیر لباس اقایون چه شکلی ممکنه باشه ازار نمی دی.
42_مجبور نیستی واسه اینکه یه نفر به خواهرت چپ نگاه کرده ،خون و خونریزی راه بندازی.نه اینکه رگ غیرت نداشته باشیا ! درواقع اپن مایندی(open minde ).
43_بلدی چه طوری بدون اینکه زور بازویی لازم داشته باشی روی بقیه رو کم کنی.(با زبونت)
44_اگه زشت باشی(که خیلی کم چنین چیزی پیش می یاد)می تونی خودت رو با ارایش خوشگل کنی.اگه قدت کوتاهه می تونی کفش پاشنه دار بپوشی. اگه موهات کم پشته مسئله ای نیست چون روسری داری.
45_تو بچگی بخشی از عضو بدنت رو به عنوان یه چیز اضافه نمی کَنن.(منظورم چیزی غیر از بند نافه).
46_اوه البته یادم رفته بود که همه اقایون هم(حداقل ایرانی هاش) یه یار تو زندگیشون دامن پوشیدن!.(کل فامیل هم بهشون تا یه شبانه روز خندیدن).
47_ در دنیا هرگز به اندازه ای که در حق تو اجحاف شده در حق موجود دیگه ای نشده با این حال امروزه زن ها رو در هر عرصه ای می بینیم:سیاست، اقتصاد، علم و حتی ورزش!.
48_و غم انگیزترین مزیت اینه که روزی مادر می شی و به موجودی زندگی می بخشی.
49_چراغ هر خونه ای یک زنه.
50_و در اخر اینکه فقط با یک حرکت ناچیز می تونی صد تا مرد رو از خود بی خود کنی.(توضیحی لازم نیست).

 

 

 


تو این تبلیغه میگه، فلان صابون %۹۹ باکتریها رو میکشه.

من از همینجا به اون %۱ باکتری،

به خاطر این ایستادگیِ پر غرور و پر افتخارشون تبریک میگم..!



ﺍﺯﺷﻨﯿﺪﻥ"ﻋﺰﯾﺰﻡ"!

ﺩﺭﺻﺤﺒﺘﻬﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻦ

ﺑﻪ ﻋﻄﺴﻪﯼ ﮔﺮﺑﻪﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻥ!!



متن کامل نامه تبریک جمعی از هنر مندان شیرازی به اصغر فرهادی :
.
..
.
..
.
.
.
.
.
به نام خدا
آفرین



تو دوران مدرسه هفته آخر عید که میشد همه قول وقسم می خوردیم جمعا نیایم مدرسه!

فردا که میشد همه اومده بودن ببینن کی نیومده.

یعنی عاشق اون اتحادمون بودم !!!



یارو تو مترو داشت جوراب زنونه میفروخت،

بهم گفت: یه دونه بخر، گفتم: من مجردم، زن ندارم!

گفت: بخر بکش رو سرت برو دزدی!



سر کلاس زبان خارجه استاد از رفیقم چیزی پرسیده که باید به انگلیسی جوابشو میداده.

چند ثانیه طول کشید واون همون طور که داشت فکر می‌کرد با خنده گفت :

....loading, please wait



جهــان سوم جـاییست کـــه به جای ایمــیل از واژه

پست الکتــرونیکـی

استفاده میشود کـه

هم پست

هم الکـــترونیک

انگــلیسـی است ... !!!



سیستـــم پســـرا هم کلا خیلی جالبه!

موقع دعوا بچه ی پایین شهر میشن و

موقع دختر بازی بچه ی بالا شهر ..!



ما به یکی گفتیم خدا به زمین گرم بِزَنتت ،

نام برده الان روی شن های سواحل آنتالیا داره آفتاب میگیره .

فک کنم سوتفاهم شده با خدا !!



انرژی هسته اى ، تجـاوز ، نابودی 2012، زلزله ،سیل و...

هیچکدوم به اندازه ی 3تا میس کال دوست دخترت ترسناک نیست.......



این نیز بگذرد...

اما ای کاش از جای دیگری بگذرد و همش از روی ما نگذرد...



تا حالا دقت کردین:

پسرا 10 دقیقه آماده میشن 4 ساعت میرن بیرون

دخترا 4 ساعت آماده میشن 10 دقیقه میرن بیرون..!!



برای آب خنک خوردن احتیاجی به زندان رفتن نیست ،

فقط کافی است در یخچال را باز کنید



تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW 530 اومد بغلمون,

به بابام گفتم بابا یه دونه از این بی ام و ها بگیر،

بابام گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره..؟

ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو....!!

یعنی خداوکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم...



اقایون حواسشون باشه......

اگه به یک دختر بگی وااااای چقدر خوشگل شدی امشب، ممکنه برای چند دقیقه یادش بمونه

اما اگه بهش بگی چقدر زشت شدی، تا روزی که زندس یادش نمیره..



میگن اگه می خوای عیب و ایراد یه دختر رو بفهمی برو پیش دوستاش ازش تعریف کن !!!



فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ملت خاورمیانه رو می آفرید

کلید Caps Lock رو فشار داده بود...



هرچی بیشتر میگذره و علم پیشرفت میکنه کل مردم دنیا رویاهاشون به حقیقت می پیونده،

ما جوک هامون تبدیل به واقعیت میشه



مامانم دیروز یه طرح داد خفن یعنی مصرف برق رو نصف می کنه.

گفت صبح که بلند میشی برو یه عکس از تو یخچال بگیر تا شب

هر موقع خواستی بیای درش رو باز کنی همون عکس رو نگا کن



سر گروهبان یه پادگان آموزشی رو کرد به گروهان تحت امرش و گفت :
همه ی شما به خاطر بی نظمی و سرپیچی از دستور باید تنبیه بشید ،
زود نفری ده بار روی زمین شنا برید وشروع کرد به شمردن:
یک،دو،سه،چهار،پنج،شیش،هفت،هشت،نه...نه...نه...نه...نه...و
همینطور به گفتن عدد نه ادامه داد !
بعد از چند دقیقه یه لبخند کجکی زدو گفت:
میدونم الان دارین تو دلتون بهم فحش میدین ولی این اونیفرمی که تنمه ضد فحشه!
یهو یه صدا از بین گروهان به گوشش خورد :
مگه مامانت هم اونیفرم میپوشه ؟!.

 



:: برچسب‌ها: جوک ایرانی, جوک فارسی, جوک خفن خنده دار
راز شاد زیستن وجوان ماندن...
ما را در سایت راز شاد زیستن وجوان ماندن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : msargolzaei بازدید : 2213 تاريخ : 21 / 9 / 1391 ساعت: 23:26

نويسندگان

خبرنامه